Pembuka Kata
Assalamulaikum semua .. Jom la follow mellow . Jangan jadi silent reader yerrr ^_*

Tak dapat pergi London , pergi Shah Alam pun jadilah , ada salji jugak .. hehe


Selamat malam semua ..

Ada cerita bez Lieya nak kongsi-kongsi ..
Memang dah tak sabaq dah ni ..

Sampai je rumah , letak beg , terus rembat Laptop ..

Nak tahu tak ,
Lieya pergi London .
HAHA
 tak adala ..

Lieya pergi I-City Shah Alam .
Lieya and family and sepupu ..
Bez la ..
Mula-mula kita orang pergi snowwalk ..

Memang sejukkk ..
Sapa-sapa yang nak pergi situ , Lieya cadangkan korang bawa gloves n stoking tebal-tebal .


Memang sejuk ..
Kat bawah ni ada gambar yang disnap-snapkan .




baru masuk dah sejuk .. hehe



main geluncur ais , bezla



ni adik-adik Lieya .
yang pakai baju merah depan Lieya tu sepupu Lieya



Lieya dengan mama Lieya.


Then,, 
lepas pergi SnowWalk ,

Lieya pergi main Cable Car .
Tengok dari bawah nampak gayat je , 

tapi bila dah naik ,
lupa ingatan .. 
bez sangat ..

Kat bawah ni gambar Lieya nak kongsi-kongsi .


Tengah bawa cable car*


jauh nya nak pergi meminang ni ..
HAHA


Model pokok . haha 

(^_*)

Ini sahaja ..

Bubye




8 comments:

Hamia Syafanis said...

best kan prgi i-city..rase mcm nak prgi lgi bile tgok gmbar lieya..hahaha

misz lieya said...

@Hamia Syafanis jom la pergi ... bez sangat kan ?? memang puas hatila byr mhl2 .. ada lagi satu dkt shah alam seksyen 8 , ada rumah salji . byr 3 rnggt je ..

Hamia Syafanis said...

mmg best..rase mcm x nak blik...huahuahua...dh prgi tmn prtanian mlysia???ade 4 musim dkt situ..not bad jgalah...

misz lieya said...

@Hamia Syafanis tahu ,, yang tu la Lieya cakap byr 3 ringgit tu . nak pergi , pusing2 tak jumpa jln ... jumpa i-city .. g i-city terus la . hehehe .. insyaallah kalau g Kl lg , pegi situ pulak ... Hamia tinggal mana ?? form berapa ?

Hamia Syafanis said...

jln kat kl mmg psing2,,,bley pning klo x biase....kita sbayelah,,fom 4...tggal kat johor...huhuhu

misz lieya said...

@Hamia Syafanis kat johor tu kat mana ?? Lieya dulu pun tinggal johor gak .. Kat taman Universiti skudai ..

Hamia Syafanis said...

area batu pahat,,,lieya org mane sbnarnye???pneng...bhahaha

misz lieya said...

@Hamia Syafanis hahahahhahaa .. mana ada.. org sarawak la .. hehe